fbpx

Polityka Jakości

Polityka Jakości

Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę: działanie Party Flowers oparte jest na zrozumieniu wymagań klienta i projektowanie produktu końcowego w celu spełnienia tych oczekiwań, na czas i w ramach określonego w budżetu. Nasze cele ukierunkowane są na utrzymywanie stałej jakości i zadowolenia konsumentów. Osiągamy je dzięki temu, że cały proces realizacji usług na każdym etapie jest ściśle monitorowany. Dla Party Flowers profesjonalna obsługa klienta jest zawsze priorytetem. Deklarujemy, że zrobimy wszystko co w naszej mocy aby wszystkie dokonywane u nas zamówienia były łatwe, przebiegały sprawnie i terminowo.

Party Flowers zbudowała swoją markę na jakości usług i produktów. Ważne jest, aby pamiętać, że kwiaty są delikatnym, naturalnym produktem, który będzie reagował na bezpośrednie środowisko wewnętrzne i zewnętrzne warunki atmosferyczne. Z kwiatami mamy do czynienia od 18 lat, Party Flowers zapewniamy produkty i usługi wyłącznie z najświeższych i najwyższej jakości kwiatów kupowanych kilka razy w tygodniu od najlepszych ogrodników. Niestety, od momentu przekazania naszego produktu klientowi, wraz z upływem czasu jego dekoracyjność bezpowrotnie maleje. Jest to proces naturalny i nie mamy na to wpływu.

Od kilkunastu lat edukujemy naszych klientów jak postępować z kwiatami aby ich dekoracyjność cieszyła jak najdłużej. Do każdego produktu z kwiatów ciętych dodajemy przywieszkę z instrukcją jakie czynności należy wykonać i jakich sytuacji unikać aby bukiet jak najdłużej zachował swoją dekoracyjność. Aby zwiększyć żywotność, zalecamy przycięcie łodygi na ostrym kątem i zmieniać wodę w wazonie co dwa dni. Nasłonecznienie, przeciąg, ogrzewanie, klimatyzacja, czy zmiany temperatur mogą mieć negatywny wpływ na kwiaty. Niestety, na żywotność roślin i kwiatów ma wpływ zbyt wiele zmiennych nie zależnych bezpośrednio od naszego działania, trudno nam przez to zagwarantować jakość w każdym przypadku.

Party Flowers będzie stale ulepszać swoje produkty i usługi, aby lepiej zaspokoić potrzeby naszych klientów i zapewnić im na czas każdorazowo nasz niezawodny serwis. Naszym celem jest 100% satysfakcji naszych klientów. Cenimy sobie tę współpracę i ciężko pracujemy, aby być jedynym wyborem dla dostaw kwiatów dla Ciebie. Każdy kwiat jest niepowtarzalny, takie też są Twoje szczególne wymagania i obawy dotyczące zamówienia. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące zamówienia, zachęcamy do kontaktu z nami, aby je wyjaśnić i osiągnąć Twoją pełną satysfakcję.

Reklamacje

Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób. Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów muszą zostać złożone telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od wydania produktu. Inne w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

Party Flowers buduje swój wizerunek już od 18 lat. Staramy się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta, dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd zrobimy wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, Party Flowers przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty.

Gdy nie jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia, zwrócimy klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego.

Nie ponosimy odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych odbiorcy.